3 jan 2020

Tested: Dessange Blanc Chic



Afbeeldingsresultaat voor dessange wit grijs
Getest en... goedgekeurd!


Wat doet de shampoo? Hij zorgt ervoor dat gekleurd blond of grijs haar z'n gele schijn verliest. Een kappersbezoek in een flesje dus. 

Wat vond ik ervan? 
Ik ben fan! Zelf gebruikte ik reeds zilvershampoo van andere merken voor ik deze mocht proberen. Bij het andere merk moest ik altijd voor het masker met zilvershampoo opteren omdat mijn haar te fel uitdroogde. De formule van Dessange is verrijkt met hyaluronzuur en dit maakt vermoedelijk het verschil.

Mijn haar is ondanks het lang uitstellen van een kappersbezoek (6 maanden, ik heb een ombre ;-) ) nog steeds alsof het net gekleurd is. Ik gebruik de zilvershampoo 1x/week en krijg nog steeds complimenten over mijn haarkleur.

Tip: laat het product een 10-tal minuutjes inwerken. Het resultaat zal veel mooier en verbluffender zijn dan als je het gewoon snel even wast ermee. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten