25 mrt 2019

Tested: Garnier micellair met reinigingsmelk




Getest en... goedgekeurd!


Eerlijk toegegeven ik ben geen fan van de micellaire waters voor het verwijderen van make-up. Het duurt mij te lang om bvb mascara te verwijderen.

Dat vermeldde ik dan ook bij mijn inschrijving voor de Sampleo campagne van Garnier micellair water. Blijkbaar waren ze zo overtuigd van hun product, dat ze de uitdaging aangingen om mij het tegendeel te bewijzen. 

En dat is ook effectief gebeurd. Dit is niet enkel micellair water, maar een combinatie met reinigingsmelk. Kortom the best of both worlds. De zachtheid van het micellair water behandelt je huid met alle zachtheid en de reinigingsmelk zorgt ervoor dat ook make-up er zonder veel strijd af komt.

Mijn huid voelt zacht en fris aan. Top product! En ook verkrijgbaar aan betaalbare prijzen.

We have a winner!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten