23 mei 2014

Tested: Tropicana Refresh

Afbeeldingsresultaat voor tropicana refresh




Tropicana Lychee getest.... en goedgekeurd!


Om eerlijk te zijn, in het begin kon ik de lychee er niet echt uithalen. Het smaakt erg lekker en verfrissend, maar lychee lijkt niet de hoofdsmaak te zijn. 

Eenmaal het drankje wat warmer krijgt is de lychee zeer aanwezig. Voor grote lychee fans is het dus aan te raden om de 'koel-je-drankje'-instructies te negeren en hem lauw op te drinken.
Ik ben alvast een grote fan van deze zachte en zoete smaak. Ideaal bij een lekker warm weertje met wat zonnestralen op je snoet!

Een minpuntje:

Het uitzicht van de lychee-drank wanneer deze niet geschud is (even schudden en opgelost natuurlijk!)

Tropicana Lemon getest.... en goedgekeurd!


Ik ben zelf een grote zoetemond, dus was ik iets minder enthousiast om de lemon versie te proeven. Wanneer je echt op zoek bent naar een verfrissend drankje en het iets bitterder mag zijn dan ben je met de Tropicana Lemon aan het juiste adres. 

De citroen smaak je heel duidelijk, maar de smaak wordt verzacht door het toegevoegde sap van appelen. Dit zorgt ervoor dat de smaak mooi uitgebalanceerd is. 
Mocht er deze zomer een hittegolf aankomen sla ik zeker mijn voorraadje Tropicana Lemon in, wat deze is toch wel de meest verfrissende smaak.

Tropciana Red Grapefruit... en goedgekeurd! 


We have a winner besliste mijn testpannel! De Red Grapefruit werd uitgeroepen tot de algemene favoriet. Verfrissend, ligt tussen het zoete van de lychee en het zure van de lemon. Bij de pompelmoes smaak je een gigantisch groot verschil met de negatieve kanten van een goedkope concentraat versie. Bye bye prikkend gevoel en zure oprispingen! 



Algemene bevindingen:
- Leuke verpakkingen
- Verfrissende drankjes

Minpunt: prijzig (3,09€  voor 85 cl)



Welke is jouw favoriet? 
Of welke smaak spreekt jou het meeste aan?

1 opmerking: